VYSTAVOVATELÉ

Inzerce
Paramentry inzerce pro abstrakta
Formát: 210mm x 210mm , kompozitní soubor PDF, CMYK, 300 dpi. Se spadem min. 5 mm a ořezovými značkami.
Termín dodání: do 18.1.2019 (pátek)

Parametry inzerce pro kongresové noviny
dle individuální domluvy

Parametry spotu
Formát: Power Point slide, délka 20 sec.
Termín dodání: 8.2.2019 (pátek)

Distribuce POS materiálů
Vklady do kongresových tašek, 1500 ks
Termín dodání: do 15.2.2019 (pátek) do 12.00 hod., TOP HOTEL Praha

Ceny do kongresové soutěže, 1500 ks
Termín dodání: do 15.2.2019 (pátek) do 12.00 hod., TOP HOTEL Praha

Dárky do tomboly pro společenský ples
Termín dodání: do 21.2.2019 (čtvrtek) do 9.00 hod. – salónek č.1, TOP HOTEL Praha

Výstavní plocha
V ceně je zahrnuto stravování po oba dva dny konání kongresu. Počet vstupů pro zástupce firmy je dán formou prezentace. V případě navýšení počtu firemních zástupců je účtováno 600 Kč / 1den bez DPH / os.

Nabídka doplňkových zpoplatněných služeb
– elektrická přípojka
– květinová výzdoba
– občerstvení
– technika
– ubytování
– kulturní program
– hostesky

Registrace vystavovatelů
Každá vystavující firma má povinnost se zaregistrovat ve čtvrtek 21.2.2019, salónek č.1 od 9.00 do 14.00 hod.Při registraci společnosti obdržíte:
– kongresovou tašku, kde naleznete program, abstrakt, kongresové noviny a mapu kongresu
– propagační materiál TOP HOTELu Praha
– číselné razítko na kongresovou soutěž (připravte si prosím finanční zálohu ve výši 500 Kč, finální číslo bude přiděleno na základě umístěn stánku)
– označení umožnující vstup do kongresových prostor (označení je nepřenosné a jeho ztráta je zpoplatněna částkou 500 Kč)

Montáž expozic
čtvrtek 21.2.2019, od 08.00 do 18.00 hod.

Demontáž expozice
sobota 23.2.2019, do 16.00 hod.

Provozní doba kongresových prostor
pátek 22.2.2019, od 7.30 do 18.00 hod.
sobota 23.2.2019 od 7.30 do 16.00 hod.

Tipy pro společnosti

1 / Kdy probíhá montáž a demontáž výstavní plochy?
21.2.2018 (čtvrtek) od 08.00 do 20.00 hod. montáž konstrukcí 24. 2. 2018 (sobota) do 16.00 hod.
demontáž konstrukcí

2 / Kdy lze zaregistrovat vystavující společnost?
21.2.2018 (čtvrtek) od 9.00 do 14.00 hod., salónek č.1. K registraci stačí pokud se dostaví jeden zástupce společnosti, který obdrží veškeré potřebné podklady. Doporučujeme zajistit výstavní plochu v pátek i v sobotu od 8.00 hod.

3 / Kolik lidí mohu mít na stánku?
Standartně jsou v ceně 2 - 4 osoby dle formy prezentace, pokud máte zájem o více osob na stánku je nutno přiobjednat
– 600 Kč / 1den bez DPH / os.

4 / Kde mohu zaparkovat?
U hotelu je prarkoviště s více jak 800 místy k parkování, nedoporučujeme parkovat mimo vyhrazená místa, jinak dojde k odtažení vašeho vozidla.

5 / Kde mohu vyložit materiály?
Vyložit a naložit materiály si můžete před hotelem. Doporučujeme použít vlastní vozíček, recepce má k dispozici omezený počet.

6 / Jak je to v průběhu kongresu se stravováním?
Zajištěny jsou dva obědy, večeře a 3x coffee break po oba dva dny konání kongresu. Snídaně je pouze pro ubytované hosty. Zástupcům firem doporučujeme odstravovat se mimo hlavní pauzu na oběd, jelikož je v tento čas u stánků největší zájem ze strany lékařů a sester.

7 / Lze se připojit k internetu?
Všechny kongresové prostory jsou pokryty základní wifi zdarma.

8 / K čemu je číselné razítko a jak funguje soutěžní karta?
Účastník při registraci obdrží soutěžní kartu a obchází jednotlivé stánky, kde sbírají číselná razítka, na základě vyplněné karty obdrží v prostorách kongresové pokladny malý dárek.

9 / Mohu sledovat přednášky v sále?
Ano, volně přístupné programy jsou v hlavním a druhém sále

10 / Kde si mohu uschovat zavazadla a další osobní věci?
První šatna je umístěna v prostorách registrace, druhou šatnu naleznete u hlavního sálu. Další možností je využití úschovny zavazadel u recepce.